Οι ιδιοκτήτες χώρων στάθμευσης εκφράζουν ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον τους για τη δημιουργία υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στο χώρο τους. Οι λόγοι είναι πλέον πολλοί. Τα πρόσθετα έσοδα, η αύξηση της αξίας του ακινήτου, η προσέλκυση του νέου κοινού της ηλεκτροκίνησης αλλά και η στροφή σε καθαρές μορφές ενέργειας και πράσινης κινητικότητας είναι μόνο μερικοί από αυτούς.
Σύμφωνα με το International Energy Agency Report σήμερα κυκλοφορούν στο δρόμο περισσότερα από 7.2 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο. Ένας αριθμός που αυξάνεται συνεχώς.
Ο Colin McKerracher, επικεφαλής προηγμένων μεταφορών στο Bloomberg New Energy Finance θεωρεί ότι στα μέσα της δεκαετίας του 2020, όταν τα ηλεκτρικά οχήματα «θα κοστίζουν το ίδιο σχεδόν με αυτά που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης», ο αριθμός τους θα αυξηθεί κατακόρυφα. Ήδη ακόμα και σήμερα πολλά από τα μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων που κυκλοφορούν στην αγορά κοστίζουν λιγότερο από 35.000 $.
Σύμφωνα με το Cars.com, το 20% των καταναλωτών στην Αμερική (50 εκατομμύρια άνθρωποι) είναι πολύ πιθανό για την επόμενη αγορά αυτοκινήτου τους να επιλέξουν τη νέα τεχνολογία ενώ σύμφωνα με το “Electric Vehicle Outlook” του Bloomberg Report έως το 2040 το 58% των οχημάτων που θα κυκλοφορούν στο δρόμο αναμένεται να είναι ηλεκτρικά.
Εξοπλισμένα με προηγμένες τεχνολογίες και χαμηλότερες τιμές σε λίγα χρονιά, είναι σίγουρο ότι το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων θα αυξηθεί ραγδαία. Κατά συνέπεια η επένδυση στην ανάπτυξη περισσότερων σημείων φόρτισης και βέλτιστων υποδομών αποτελεί μονόδρομο.
Τα οφέλη για τους ιδιοκτήτες εγκατάστασης υποδομών φόρτισης.
Τα εμπορικά κέντρα, τα εστιατόρια, τα ξενοδοχεία είναι χώροι όπου ο καταναλωτής παραμένει περισσότερο χρόνο, συνεπώς η εγκατάσταση υποδομών σε τέτοιου είδους χώρους αποτελεί ιδανική λύση. Παράλληλα η εύκολη εύρεση ενός χώρου στάθμευσης που εξυπηρετεί και συνδυάζει και άλλες ανάγκες του οδηγού όπως η αγορά προϊόντων, η χαλάρωση και η διασκέδαση ή άλλες καθημερινές συνήθειες, αποτελεί σημαντικό παράγοντα για έναν οδηγό στην απόφασή του να σταματήσει σε ένα χώρο ή να συνεχίσει την οδήγηση ψάχνοντας να βρει καταλληλότερο μέρος.
Έρευνες δείχνουν ότι οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων παραμένουν στο χώρο για περισσότερο χρόνο, γεγονός που ενισχύει τις πωλήσεις των προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης ενώ ταυτόχρονα, εμφανίζουν αυξημένη πιθανότητα να επισκεφτούν επανειλημμένα ένα χώρο στάθμευσης που διαθέτει σταθμό φόρτισης.
Ωστόσο, οι μεγαλύτεροι χρόνοι παραμονής δεν είναι αποτελούν το μοναδικό τρόπο για κάποιον ιδιοκτήτη χώρου στάθμευσης να αποκομίσει κέρδος από την εγκατάσταση φορτιστών EV.
Οι σταθμοί φόρτισης Blink προσφέρουν δυνατότητες διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσω της οθόνης υπάρχει η δυνατότητα προβολής μηνυμάτων. Ακόμα και η δημιουργία ενός προωθητικού stand γύρων από το φορτιστή μπορεί να εξυπηρετήσει ανάγκες επικοινωνίας της επιχείρησης.
Ο χώρος στάθμευσης σας στην εφαρμογή Blink
Η Blink διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων που μπορεί κάποιος να βρει μέσω της εφαρμογής Blink. Έτσι η επιχείρηση σας γίνεται γνωστή στο χρήστη που αναζητά σημείο φόρτισης και μέσω της εφαρμογής.
Βιώσιμες πρακτικές για ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας
Τελευταία, πολλοί είναι αυτοί που αναζητούν να υιοθετήσουν βιώσιμες πρακτικές στην καθημερινότητά τους. Με την τοποθέτηση ενός σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων ενισχύεται η εταιρική σας ταυτότητα ως “πράσινη επιχείρηση” και μπορείτε να την αξιοποιείτε επικοινωνιακά για δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης .
Σε χώρες όπως η δική μας όπου η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται στην αρχή της, υπάρχει η ανάγκη για ανάπτυξη υποδομών φόρτισης για την απροβλημάτιστη κίνηση των ηλεκτρικών οχημάτων στα εθνικά δίκτυα. Οι επιχειρήσεις που θέλουν να βρίσκονται στην αιχμή των εξελίξεων τοποθετούν σήμερα σταθμούς φόρτισης ενισχύοντας μακροπρόθεσμα τη βιωσιμότητα της επιχείρησής τους.